Tuesday, May 20, 2014

Q&A with the Mr.

I've read some other great blog posts containing some fun questions to ask the Mister behind the blog! 

Then one night a couple weeks ago I sat up kind of late finishing up a blog post and the hubs said something along the lines of, "I'm going to head to bed.. let me know when your done with your post so I can read it first." 

I mean, I knew Michael read my posts but I didn't think he would be that anxious to see what I wrote about. I was kind of amused! Even though I'm sure he wasn't that interested... he's probably just nosey. Ha! So the next night as we sat on the couch and I was catching up on Bloglovin' I said to him "If I asked you some questions for a blog post would you answer them?" He gave me a weird look and said "Depends on the questions..." I gave him the look and he said "Sure whatever I don't care."

Soooo as we drove in the pickup one afternoon for a couple hours, I told him I was going to ask him some random questions! Sooo her you have it... a Q&A with the Mr. behind the blog! :)

** Disclaimer: There may be cuss words from his dirty mouth ;) **
Look at this! The hubs with no hat! Isn't he handsome!?
   
J: What is the name of my blog? 
M: Just Julie Joy 
J: No...
M: Just Joys
J: No... 
M: Wait what is it????
J: Really???

J: Do you remember why I created a blog? 
M: Cause you had nothing better to do. 
J: {Shakes head and laughs
 
J: What other blogs do you read? 
M: None. Why would I. How would I? F*ck, why would I care about what anyone else is doing?

J: How often do you read my blog?

M: Once every couple weeks.
J: Is that a lie?
M: Depends.

J: What does OOTD stand for? 
M: {Thinks hard...} I don't know.... 
J: Outfit of the day. 
M: Yeah.. Wouldn't have known that shit.
 
J: What do you know about Pinterest? 
M: That it's pictures. 
J: Pictures of what?
M: Everything.  

J: What do I do when I'm home alone? 
M: Facebook. 
J: What?! Really??
M: Pinterest.... Pet the dogs...
J: {Gives him the look...}
M: Well what else do you do?? I don't know I'm not there. 
J:What do you do when you're home alone? 
M: Habitat shit in the woods. 
J: What if you can't work outside on habitat cause the weather? 
M: Play hay day.{we both start laughing...}

J: If you had a blog, what would your blog's name be?
M: I wouldn't have one. 

J: What are 5 things I can’t get ready without every day? 
M: Eye lash curler, hair spray, blow dryer, dry shampoo, makeup - the base stuff whatever you call that. 

J: What is your favorite “fashion” accessory? 
M: Hat 

J: What is your biggest pet peeve about me? 
M: Biggest one? 
J: Wait, what??! There's more than one???? 
M: Multiple glasses half full of fluid in the fridge. Always telling me I can't leave shit laying around but I do it too. Everytime I get in her car it's out of gas and on E.... 
J: Oh whatever... :)  
 
J: If you were stuck on a island what would you have to have? 
M: A bow and arrow. 
 
J: What is one thing nobody knows about me?
M: I don't know... 'Cause I wouldn't know what they know or not.
 
J: What is one thing most people don't know about you?
M:  Hell if I know. Nothing that I want you to put on there.
 
J: What is your favorite thing about me as a person? 
M: That you love me. 
 
J: If you had one wish what would it be? 
M: To not have to worry about money. 'Cause then that would take care of a lot of other wishes.
 
 
There you have it! Isn't he something else?! I think so! I couldn't help but laugh throughout these questions. It's been 9 days since I've seen that handsome hubby of mine and I can't wait until he gets home in a couple days! :)


18 comments:

  1. Hahahaha! Love this :) I have to do one with Aaron - he will give me the same kind of answers, I know it! ;)

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha! Isn't it funny how "literal" men are when answering these questions? I did this with the hubs a few weeks back...I could barely type some of his responses because I was laughing so hard! Here's a link to that post: http://www.martinmanifesto.blogspot.com/2014/04/a-few-words-from-mister.html Definitely entertaining!

    ReplyDelete
  3. These totally crack me up!! He is just so to the point you gotta love it!!

    ReplyDelete
  4. I love these Q&A posts!! He had me laughing! My hubby had similar answers on some of those.

    ReplyDelete
  5. Hahaha, that it's pictures. pictures of what? Everything. men!! I love this, great idea!

    ReplyDelete
  6. Pet the dogs!!! Love it! Was he accurate on the items to get ready with? I was pretty impressed with his answer! I just love these :)

    ReplyDelete
  7. I love this and loved reading his answers! Guys are too funny, now i am curious what mine would say!
    Showered With Design

    ReplyDelete
  8. This made me laugh, my husband would probably have similar answers. I may corner him and ask him these to see!

    ReplyDelete
  9. Soo funny!! My hubby makes fun of me for leaving half-drank glasses everywhere too! love it!

    ReplyDelete
  10. hahahahahaha girl I love this!!! Pretty much those would be Marks responses to all my question. I just got lectured this exact morning about my collection of cups in the bathroom "sorry some of us have to take pills okay???" ;-) I like that he knew about dry shampoo and died for the "base thing" comment :) I need to get Mark drinking and let the good times roll!

    ReplyDelete
  11. I don't know why but I thought "pet the dogs" was hilarious. His other answers are funny too!

    ReplyDelete
  12. lol love his answers - pictures of everything haha. pet the dogs, yep thats all i do. lol.

    ReplyDelete
  13. Ohhhhh my gah dying at this lol

    ReplyDelete
  14. Loved reading his responses--so funny! Sounds a lot like what my husband would probably say haha

    ReplyDelete
  15. hahahaha I'm dying "Pet the dogs..." is my favorite! Gosh I keep meaning to do this! You two are hilarious! xoxo

    ReplyDelete
  16. J: If you had a blog, what would your blog's name be? M: I wouldn't have one.

    Haha I love these, and that you posted it, despite his less than ideal responses! Oh husbands.

    ReplyDelete